вівторок11 лютого 2025
ukr-pravda.in.ua

Антуан Грізманн тепер рекламує бюджетні бутси. Puma – це все.

Французький нападник підписав новий спонсорський контракт.
Антуан Гризманн стал лицом рекламной кампании бюджетных бутс от Puma.

Нападник «Атлетіко Мадрид» Антуан Грізманн офіційно підписав контракт з французькою компанією Decathlon.

До цього Грізманн рекламував продукцію компанії Puma протягом 14 років – угода з німецьким спортивним гігантом закінчилася минулого літа.

Decathlon відомий своєю доступністю – це бюджетний бренд, мета якого зробити футбол більш доступним для малозабезпечених верств населення.

Наприклад, середня ціна на бутси Adidas або Puma становить 250 євро, тоді як Decathlon пропонує футбольне взуття за 80 євро.

Більше яскравих фото з життя спортсменів у Telegram LIFESTYLE на Sport.ua

Грізманн з літа тестував можливості бутс і, як видно, залишився задоволений. Француз грає в бутсах Kipsta CLR, які портал Footy Headlines характеризує наступним чином: «Футбольні бутси Kipsta CLR створені для гравців, які віддають перевагу швидкості, не відчуваючи нестачі в комфорті та довговічності. Вони мають легку конструкцію з тонким верхом та ромбовидними шипами для миттєвого прискорення».

«Антуан втілює в собі все, за що ми виступаємо: чисте задоволення від гри у футбол, надихаючи мільйони людей на полі та поза ним своїм життєрадісним характером. Ласкаво просимо додому, Антуан! 💙», – так привітала підписання 33-річного форварда французька компанія.