четвер13 березня 2025
ukr-pravda.in.ua

Спочатку обговорювали вузли для Leopard 2 на вагонному заводі, а тепер мова піде про виробництво БПЛА на автозаводах.

Європейські країни активно досліджують можливості для розвитку оборонного виробництва, плануючи залучити до цього цивільні сектори економіки.
Сначала шла речь о деталях для Leopard 2 на вагонном заводе, а теперь будет обсуждаться производство БПЛА на автозаводах в целом.

Спершу в західних ЗМІ з'явилася інформація про те, що для виробництва вузлів під RCH 155 та Leopard 2 KNDS планується придбати завод, вагони якого досі належать "Укрзалізниці", що вже свідчить про те, що Німеччина починає буквально "перековувати орала на мечі" для посилення власної обороноздатності.

Тепер з'явилася ще одна новина в аналогічному контексті – у Франції розглядається можливість залучення автомобільної промисловості для розширення виробництва безпілотників в інтересах національних збройних сил.

Згідно з інформацією порталу Army Recognition, посилаючись на французьке видання L`Opinion, Генеральний директорат озброєнь (DGA) Міноборони Франції розглядає варіант залучення автомобільної промисловості для виготовлення БПЛА, що наразі є частиною "пошуку нових рішень" для збільшення обсягів і темпів оборонного виробництва.

Для французького DGA це досить серйозний виклик, оскільки до цього часу оборонна промисловість Франції дотримувалася підходу, що акцентував увагу на високих технологіях при досить помірних темпах виробництва.

Проте досвід повномасштабної війни РФ проти України показав, що тепер необхідно перейти до іншого підходу – масового та технологічно простого виробництва.

Однак, як зазначає Defense Express, у цій ситуації "пошук нових рішень" для Міноборони Франції може спіткнутися через менталітет французьких чиновників.

Зараз передбачається, що спочатку буде знайдено механізм для масового виробництва БПЛА для французької армії, а вже потім буде видано відповідне замовлення національній промисловості.

Ця логіка явно виглядає як "ставити воза поперед коня", оскільки представники західної оборонної промисловості неодноразово підкреслювали, що спочатку повинні бути замовлення на виробництво продукції, а вже після цього має відбутися відповідне розгортання потужностей.