Виявилося, що будівництво звичайного ангара для бойових вертольотів є досить витратним процесом, що яскраво демонструє тендер Міністерства оборони Іспанії на зведення такої споруди.
Ці роботи замовляються в рамках підготовки до розміщення додаткових сил НАТО на східному фланзі, зокрема, у цьому випадку - у Словаччині на авіабазі Kuchyňa, що розташована на заході країни, неподалік від кордону з Австрією.

Вартість робіт, як повідомляє Infodefensa, посилаючись на тендерну документацію, становить 977 791 євро разом із податками. Завершення об'єкта заплановане на два місяці після підписання контракту. При цьому йдеться про звичайний ангар для обслуговування вертольотів, оснащений додатковим обладнанням, таким як кондиціонери, освітлення, протипожежне обладнання тощо.
Тільки після цього іспанські вертольоти зможуть з'явитися у Словаччині, рішення про що було ухвалене в середині 2024 року. На першому етапі планується розміщення двох ударних вертольотів Tiger та одного транспортного NH90, але згодом контингент іспанських сил буде розширено на ще один Tiger та один NH90.

Для їх експлуатації буде потрібен контингент з приблизно 100 військових. Таким чином, на п'ять вертольотів з екіпажами по дві особи, загалом 10 пілотів, припадає 90 осіб іншого персоналу.
Варто зазначити, що для Іспанії план відправити загалом 3 Tiger та 3 NH90 не є маленьким, адже в країні на озброєнні 18 Tiger (всі ударні вертольоти) та 15 NH90 (85 транспортних різних типів у строю). Водночас строки реалізації та супутні витрати можуть викликати певні запитання.

Можна навести приклад 1999 року, коли для розміщення 24 вертольотів AH-64 Apache, а також 26 транспортних UH-60 Black Hawk і CH-47 Chinook в Албанії під час операції в Югославії США витратили понад 500 рейсів С-17 на авіабазу під Тираною для перевезення близько 20 тисяч тонн вантажів. І хоча тоді ніхто не підраховував, скільки це обійшлося, проте це дає загальне уявлення про вартість розгортання вертольотів на нових авіабазах.
Також варто додати, що ані Tiger, ані NH90 не є безпроблемними вертольотами. Зокрема, від ударного Tiger планує відмовитись рівно половина операторів: Австралія та Німеччина, і окрім Іспанії він залишиться лише у Франції. А за транспортним NH90 тягнеться не дуже приємний ряд скандалів, хоча тепер є потенційні замовлення аж до 100 таких вертольотів.