Міністерство оборони Китаю офіційно і рішуче спростувало інформацію про передачу перших винищувачів J-10C Vigorous Dragon до Єгипту. Це стало відповіддю на численні повідомлення арабських ЗМІ про таке укріплення армії Єгипту. Офіційне спростування з'явилося майже через два тижні після початку поширення цієї інформації.
Водночас Міністерство оборони Єгипту залишається мовчазним щодо можливого отримання винищувачів. Більше того, ані Каїр, ані Пекін не підтвердили існування договору на закупівлю цих літаків. Перша непідтверджена інформація про можливий контракт з'явилася весною 2024 року.

Також повідомлялося, що ці літаки нібито повинні були замінити F-16, які складають основу авіапарку країни, адже у Єгипту є 32 F-16A/B та 175 F-16C/D. А єдине логічне пояснення, чому Каїр обрав саме китайський J-10C - це доступ до далекобійних ракет, оскільки навіть французькі Rafale не постачалися з Meteor. Єгипет закупив їх у трьох ітераціях, всього 66 одиниць.
Хоча більш логічним може бути рішення про заміну 41 російського МиГ-29М. Адже їхня реальна боєздатність викликає сумніви, а питання обслуговування залишається досить відкритим.

На даний момент жодного підтвердження існування договору між Китаєм та Єгиптом на закупівлю J-10C Vigorous Dragon так і не було знайдено. Тим не менш, деякі джерела стверджували, що він був підписаний на початку вересня 2024 року під час першого Egypt International Airshow. При цьому немає навіть приблизної інформації щодо кількості та вартості літаків.
Отже, якщо дійсно існує контракт між Китаєм та Єгиптом на винищувачі J-10C, то наразі він є більш ніж секретним. Якщо це дійсно стосується заміни F-16, то йдеться про найбільш масштабне таємне замовлення на сотні винищувачів. Цей сценарій підкреслює те, що міноборони КНР спростувало лише постачання літаків, а не існування угод загалом.

J-10 - однодвигунний винищувач 4+ покоління з максимальною злітною вагою 19 227 кг, який, як вважається, базується на ряді рішень ізраїльського IAI Lavi. Він був введений в експлуатацію у 2006 році. Версія J-10C з'явилася у 2018 році і відрізняється новим китайським двигуном WS-10B, замість російського АЛ-31ФН, оновленою електронікою, розширеною номенклатурою озброєння та зниженою помітністю.
А восени 2024 року була продемонстрована версія J-10CE з розширеною номенклатурою далекобійного високоточного озброєння. При цьому "E" у назві може означати Egypt, або просто Export чи Enhanced.

Єдиним відомим експортним покупцем J-10C наразі є лише Пакистан. Наприкінці 2021 року країна замовила 25 таких літаків. І вже у березні 2022 року перша партія з шести машин була передана. Отже, коли йдеться про закупівлю китайського озброєння, строки очікування дійсно можуть бути досить короткими.